top of page

Podden om Hantverksbira, Episod 33, Collab med Ginpodden!

Oj oj oj, vilken collab det blev ihop med Jocke på Ginpodden. Otroligt lärorikt och roligt.

Tack alla samarbetspartners för att ni gjorde detta möjligt!

💛 The Beer Factory Leksand som bidrog med sin gin Åkerö Dry Gin.

💛 ArtGlassVista som bidrog med utvalda ypperliga GT-glas från Orrefors, Spiegelau och Riedel.

💛 Tonic Room som bidrog med särskilt utvald tonics från Muteman, Swiss Mountain Spring och Åhus Tonics.

💛 Raj Raj Craft Beer som bidrog med sin spännande tonic med profilen Hibiskus och Lakrits


Ja, jag hoppas ni uppskattade snacket med Jocke på Ginpodden lika mycket som jag gjorde. Jag lärde mig väldigt mycket av honom.

Vill ni att jag försöker få till mer collabs även utanför området hantversköl?

Skicka mig i så fall gärna ett dm på instagram.

Ni hittar som vanligt avsnittet på Spotify och Google Podcast.

Ha det gott!

Cheers!



8 views0 comments
bottom of page